SUR

Jag är så trött på Asos.com, kommer ni ihåg att jag handla där i från till min student och fick helt fel färg och så kom den typ i sista secund. Nu har jag beställt en blå jätte söt klänning som jag tänkte att jag kunde ha på bröllopet. Den skulle komma på torsdag eller innan och det har fortfarande inte dykt upp. Så jag skev till dem och dem ber mig vänta sex dagar till. Så vad händer om den inte dycker upp då heller. Då måste jag ha panik och springa runt som en tok bland alla jul shoppare och leta efter en ny. Jag blir galen...

Snart ska jag åka i väg till jobbet igen, jag orkar inte jobba inte dag känner mig helt seg. Jag pluggade halva natten i går och känner verkligen inte för att göra mer tråkiga saker. Det är typ ingen som jobbar i dag heller bara jag vilket betyder att jag måste jobba. Haha..

Hoppas ni får en fin dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0