TJENANIXEN

Oj.. Det var några dagar sen jag skrev, måste skärpa mig. Så vad har jag hunnit med då?

Måndag. Jo jag har prövat på att vara morsa för en dag, till Videl och Mia eftersom deras föräldrar var på weekend i Italien. Vi hade jätte mysigt- var ute i parken och lekte, lagade middag, backa kladdkaka och myste framför en hyrd film. Jag var helt slut efter den dagen. Det är svårt att ta hand om två barn som man faktikst inte vet hur man hanterar. Barn har ju en förmåga att utnyttja situationer om man säger så.

Tisdag. Ingenting jag jobbade och kom hem trött som fan och soooov.

Onsdag. Jobb och sedan julavslutning med jobbet. Vi gick ut och åt middag på Bambo City och sedan drog vi som var roliga vidare till 54 för lite "lära känna varandra" lekar. Jag tog sista tåget hem mätt och belåten. Jag hade verkligen super kul och jag älskar ju att umgås med mina kära kolegor=) Den 18:e så är det dags för kryssning med dem som jobbar "mycket" på jobbet. Kommer bli galet. Jag känner på mig det!

Torsdag. Igår, ja jag var och jobba men så drog jag lite tidigare för att hinna med en fika med Nicole och Hedvig. Det kändes bra och träffa dem det var lite för länge sen tycker jag. Vi planera lite inför julfesten nästa helg och snacka en massa skit bara. Så som tjejer gör=) Det blev rätt sent så vid elva var jag hemma igen. Juste jag fixade Idkort och la ett paket på posten också!

Så det är väl i korta drag vad jag har hunnit med denna vecka snart så ska jag ta mig til jobbet igen. Men jag är verkligen inte på humör. Jag orkar inte gå in på varför men jag känner mig bara vilsen och konstig just nu.. Jag vill göra såååå mycket och jag vet att allt inte går just nu, men jag vill ju. AAAAAAH jag dör av tankar ibland känns det som om jag har massa ansikten framför mig som döör av garv för hur patetisk jag är just nu. Hur som helst i kväll blir det fest/mys hemma hos Jojo med alla underbara <3 jag ska se till att min energi är på topp då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0