ÄNNU EN FANTASTISK HELG



Bilder tagna från Kim 

Har inte hunnit skriva tidigare har inte haft en minut över. Haha nästan iaf.. I fredags efter skolan åkte jag in till Kista med Hedvig och tittade lite, Hedvig efter sina hudvårdsproduker och jag var nog mest där för att be amore att köpa vin till mig. Ja han är min lilla langare! När jag fått mitt vin åkte jag hem för att fixa mig för kvällen. Då jag träffa Kim, Nicole och Mathilda <3 Nästan alla tjejer var samlade det var bara Hedvig som saknades... Kvällen var iaf jätte lyckad med middag som bestod av kyklingsalad en massa vin/sprit och choklad med mera. Tjejkvällar kan nästan aldrig bli misslyckade vi prata om allt som tjejer älskar att prata om, sex och sen in på lite mer seriösa banor så som catro. Vid ett så drog jag iaf hem jag som vägrar sova bort typ det är såå skönt och vakna i sin egen säg och slippa tänka fan jag måset åka hem snart. Kom hem till en tom säng då Jaime fortfarande var ute. Men det dröjde inte länge till jag blev väkt av en full liten älskling.

På lördagen efter vår fyllefrkost åkte vi in till stan för att möta Jaimes syster och Isak för att sedan åka till västberga och åka gocar. Haha det var bara killarna så åkte Jaime,Isak och Cesar. Men fan va det var kul och se på! Jag blev så frustredad av att se dem köra så att jag nästan ville springa in i mitten av banan och skriga "det är en tävlig kör för fan!". Haha men det var första gången för dem så dem var lite försiktiga. Efter att dem tävlat klart åkte vi in till skanstull för att äta tappas på La cucaracha, det var super gott problemet var bara att vi var så hungriga det blev inte direkt en middag med en massa roliga samtalsämnen och desutom var servetrisen otrevig. Efter en massa öl och tapas åkte vi halvmätta hem till Jaimes syster i telefonplan vi köpte hem lite egen tappas så som ölkorv,vindruvor och ost festen fortsatte ända fram till 5 i morse med vin och turkiskt raki.

I dag var vi i Barkaby, ovanlig för att vara oss vah? Nee men vi var tvunga att byta ett par skor som kom som två vänsterfötter. När vi kom hem kom Jaimes båda systrar barn och man och vi lagade hemmagjorda pizzor. Nu ska jag bara lägga mig i sängen och sega. Det blev ingen plugg söndag för mig, jag får jobba ikapp mig imorgon. Det löser sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0