BLÄÄÄK

Kära dagbok  jag är sp himla full, jag har ont i kroppen och min röst har strejkat. I går drog två tjejkompisar från jobbet med mig ut på krogen, vi drog till caplins där vi fira av en tjej som fylde 18. Öl och cider var mina bästa vänner igår. När kl var närmare ett så blev Malins pojkvän utslängd så jag sprang till hötorgets tunnelbanna för att möta upp Jaime och hans vänner, jag var ju inte klar! Kön var för lång på Mango så vi drog tillbaka till Caplins, killarna ville typ döda mig för att jag sa att det var "bra". Men jag hade kul jag haffade den ny fylda 18 åringen som jag inte kan namnet på och vi två sjöng och skämde ut oss tills dte var dags att gå. Jaime han skrattar åt mig i dag, jag tror det var sista gången han tog med mig ut om man säger så. HAHA. Sen blev det mcdonalds jag har inte ätit den skiten på hur länge som helst min mage doog jag spyde direkt när jag klev ur Lobbes bil utanför min port.

Nu ska jag iväg till jobbet ska jobba till sex sen ska jag bjuda min älskling på Kophanjang. Han längtat efter att äta en mysig middag ute. Tråkigt någ är jag lite bakis men det går över medans jag jagar folk i stan, det är nämligen mitt jobb idag jag ska få namnunderskrifter till ett parti som vill registreras i sverige. Vist har jag vart duktigt mitt lov har gått ut på att jobba från i måndags har jag slitet häken av mig. Men nästa vecka ska bli lungt skola och nån dag jobb.

som vanligt inga bilder,. men det kommer väl i morgon!


Kommentarer
Postat av: minaya

Hej. Det är Lördag och jag är glad, så jag ville bara skicka en liten hälsning till alla mina härliga blogg-tjejer och killar.



Hoppas ni också får en lika mysig dag och helg.

En STOR KRAM till dig!



//Minaya

2009-02-28 @ 17:57:19
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0