DET VAR EN GÅNG EN TJEJ SOM RAMLA TVÅ GÅNGER PÅ SAMMA DAG

Okej.. för er då som inte kan låta bli och skratta när någon annan gör sig illa eller tabbar sig. Den här dagen bjuder jag på. Dagen börjar med att jag knappt får upp mitt huvud vilket kanske inte är så konstigt då Nala bråkat med oss hela natten. Men jag kom ju upp till slut. När jag var på väg hem för att laga mina efterlängtade pankakor så ser jag mig inte för, jag önskar nästan jag hade någon som tog kort på mig. Jag gick rakt på isfläken och flög ordagrat en meter fram på rumpan så hela rumpan ömmar när jag sitter, ingen jobbig unge var bakom mig och tur var det då jag rammla framför hjulstaskolans portar.
Det var kanske inte så farlig men sen gick ju min fina nagel sönder underdagen som om det inte räkte att jag ramla. Nu har jag ju vart och jobbat, är hemma lite tidigare det har gått gick skit dåligt två dagar i rad och jag klarar inte av att vara sämre än de andra, jag måste erkänna det jag sätter en hög rippa för mig själv så när det går dåligt mår jag inte bra helt enkelt. Hur som helst kunde jag inte vara kvar mitt huvud sprängdes och jag var frusterarad så jag gick en timme tidigare. På väg till Hötorgets tunelbanna så RAMLA jag i trappan, alltså jag ramla en gång till jag tror inte att jag ramlat på flera år och så nu två gånger på samma dag! Ingen var bakom nu heller men denna gång gjorde det riktigt ont min sko blev sliten vid tårna och min jacka blev smutsig inget hål dock och det tackar jag för. MEN fan va pinsamt mitt i allt pratar jag med Jaime i telefonen angående min dåliga dag gråter av min frustration och så RAMLA jag.. FAN vilken skit dag, är det du mamma som satt öga på mig kanske? 


Nu ska jag sova bli på gott humör och komma till jobbet i morgon med mindre press, skönt att va ledig från skolan iaf =)
 
 
                                                                   Dumma nagel                  Första pannkakan- inte illa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0