...

Vad tråkigt. Jag gick in på Nelly nyss för att titta lite och för att beställa min känning som jag tänkta ha på min studentmiddag/ eller på skivan. Det lutade åt middagen men så var det borta jätte iriterande, den var söt vit och sommig jag hade nog bott i den hela sommaren vilket tyder påå att det inte hade vart ett dåligt köp. Men men,, den kanske kommer in igen, vi får se! Det kommer säkert in en massa vita söta klänningar snart.


För övrigt har jag bara suttit hemma vid datan i dag och hjälp Jaime att vinna några aktioner på tradera. Sen har jag sovit mycket och försökt att få bort min huvudvärk. Men har inte lyckats.

Nu ska jag fortsätta prata med min älskade syster i telefonen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0