FREDAG

Jag orkade knappt ha ögonen öppna i går när jag kom hem, efter en skoldag, ett boxningspass och 5,5 tim jobb så är man helt slut. Men ändå kunde jag inte somna massa tankar som snurrar runt i huvudet, jag hatar det där man vill så gärna bara koppla bort allt men det bara går inte.varför? Jag tänkte på vad yttliga alla är och hur vår värld verkligen ser ut, det är så mycket som borde förändras. Vi påverkas alldeles för mycket av media och allt runt om krig oss men om människor bara tog tag i sitt eget livsöde och lyssnade till den vägen, ja då skulle det inte se ut så här. Haha jag balblar skit tänker ni nu? Men jag läser en bok som handlar om typ hur man ska få sitt eget livsöde att gå i uppfylerse. Det är inte som the secret som jag skrev om förr utan denna bok Paulo Coelho Alkemisten handlar om en pojkes resa efter sin livsdröm. I boken får man massa ledtrådar och ideér hur man bör tänka för att följa soin egen väg. Och på baksidan står det blandannat  " bara bland sällsynta tillfällen utkommer en bok som kan förändra läsarnas liv fullständigt."
är bara på andra delen av boken så jag har långt kvar men den är så bra, lite svårt att förstå ibland bara.

<<När du verkligen vill någonting verkar hela universum för att du ska få din önskar uppfylld.>>

Jag är besviken du har inte hört av dig på länge inne på den andra veckan nu, tycker du verkligen att jag rä så krävande. Jag tycker du har fel. Där ser man var pengar kan göra med människor.


NU måste jag gååååååå.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0