FREDAGEN DEN 13:E

Dagen många fruktar över, typiskt att den ska komma förre dagen som många förknippar med kärlek och lycka. Man får helt enkelt hålla sig inne och stänga av munen i dag så ska det nog inte innebära någon otur. Förrut så var jag jätte skrockfull trodde på allt sånt där, det var så illa att jag inbilla mig själv saker, jag kunde inte gå på sträck jag var tvungen att hoppa upp i sängen på ett specielt sätt och ja skulle tugga ett antal gånger innan maten svaldes. Ja jag var lite knäpp men på något sätt så lyckades jag få bort alla dessa jobbiga tvångstankar. Men sånna här dagar som fredagen den 13:e tycker jag är lite läskig. Men det återstår att se.


Jag hoppas att det händer något kul på Olles krog i kväll i så fall så tar jag på mig mina öga skor och ett gott leende och åker dit med Jaime och alla andra som vill hänga på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0