GOD NATT

I dag gick det mucho bättre på jobbet, igår gick jag hem med 4% och i dag med 39% så ja det var en stor förändring=) Dagen har flytit på som det ska, jag vet inte är lite deppig just nu för en del saker som jag inte orkar dela med mig av helt men det det blir snart bättre ska jag tro.
Juste min lax blev helt gudomigt god idag lagade den i ungen med en massa grönsaker och citron det blev jätte gott och riset, vad har hänt med mig mästerkock?

Nu kom Jaime hem från träningen, ska göra lite te och makor till oss, jag är skit hungrig!

I morgon ska jag köra body pump vad det nu innebär =)-

PUSS SÅ LÄNGE!

Kommentarer
Postat av: minaya

Hej hej.. hur är det med dig vännen? Länge sen fast ändå inte.. haha

2009-02-12 @ 01:39:06
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0