GODMORGON

Snart ska jag iväg till tandläkaren som ska ta bort lite tandsten som sagt det är bra att passa på när man snart får betala för skiten. Efter det måste jag rusa in till stan, mariatorget jag har lovat att en arbetskamrat ska få klippa mig. Det passade bra då jag redan planerat att klippa topparna den här månaden. Nu blir det gratis också =) Han behöver modeller och jag behöver klippa mig. Snart han han klippt hela jobbet hahaha. Efter det ska jag gå och simma förhoppningsvis så är Nicole med mig också hon ska köpa kort på samma ställe så det blir kul, nu har jag två sötnosar som kan peppa mig extra mycket!

hitta ett par jätte fina pumps från topshop i går när jag sprang runtmed Nicole, de var jätte fina med öppen tå, mocka och lila helt perfekta studentskor. Då alla har bestämt sig för den tuffare stilen med gladiator skor. Dem skorna med en jeans jacka och en söt kläning skulle vara perfekt. Men de kostade 1399 och jag undrar om det är värt det, tror ej det. Ska kolla runt lite till faller inga andra mig smaken så får jag väl köpa dessa men en annan månad!!

Nu måste jag borta tänderna annars blri läkaren sur. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0