HEJSAN SVEJSAN

Nu är jag äntligen hemma efter en lång dag, men det var också den jobbigaste dagen på denna veckan så jag är glad att det är över. Jag hade nämligen prov i organisation och ledarskap och jag kan säga så här det gick inte bra, jag kom på att det var prov sent i går kväll och plugga på helt fel saker så det lär inte bli ett bra betyg där inte, om det ens blir G? Efter provet så var jag och Hedvig och simma vi är så duktiga vi är inne på vår tredje vecka nu och jag tycker det är sjuk kul. Simma är det bästa men blir så avslappnad i kroppen och man känner verkligen hur kroppen stretshar.
Snart är det lov också jag och Hedvig satt i bubbelpolen och planera in en massa saker som vi måste hitta på alla tillsammans. bland annat måste vi ta några rundor ute i stan, åka oh bowla kanske åka alla tillsammans till uppsala och äventyrsbada? Jag längtar det ska bli skönt med lov!


 
Jaime läste i tidningen att turkiet är det hetaste resemålet i sommar, kanske för att de flesta länder har euro och dem fortfarande kör på nya turkiska lira, mycket biligare att åka dit då ju! Desutom låg beach club doganay där vi var förra året på plats tio som de mest populäraste, haha lite kul faktikst. Så nu försöker jag övertala min amore att vi ska skita i Spanien och åka till turkiet i stället. Spanien kan vi ta nästa vinter tycker jag ;) Skulle lätt vilja åka till marmaris var där med mamma när jag var yngre det var jätte mysigt litet och romantiskt var min syn. Vi får se det är trots allt långt kvar och sommarjobb är ett måste innan något bokas, jag kan säga att det inte ser just ut på den fronten... Fan jag vill vara brun och fin som i bilden ovan massor av kärlek bara <3

Nu ska jag titta på 4:an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0