HUMÖR: ARG

Jag bad dig om en DUSCH att om vi skulle ha mottagningen ute i party tällt att de skulle finnas dusch för jag vill för fan inte lukta öl och skumpa när jag ska ut igen efter mottagningen! jag krävde inget annat!

Jag pallar inte, fattaru jag pallar inte. Jag är trött på att du så fort man säger något som kräver att du ska vara mamma för en stund går i pengaratak i mot mig. Det var DU som ringde mig här om dagen och fråga om vad för mat jag ville ha på studenten och hur många jag trodde skulle komma. Jag gav dig världens bästa förslag pappa fadis mat, vet du varför för att du skulle slippa betala för det. Vilket du också kommer att slippa. Jag har inte begärt ett skit för min student jag bryr mig faktikst inte längre, för du bryr dig ju inte så varför ska jag (?!) Du säger att magen vänder sig så fort du pratar med mig för då kommer ämnet på tal, men va fan det är väl inte så konstigt att man kräver lite uppmärksamhet på vägen. SHIT jag blir så arg, kom i håg att det är ni och inte jag som satt er i en pressad situation då ni lovade mig en summa pengar om jag sluta röka. Oh ja, vist kan det vara jobbit att spara ihop det men jag har inte krävt något, ni krävde det själva. Jag har en engång inte krävt något i från sig, utan jag förväntar mig det du lovar mig.

Skrick så mycket du vill i mitt öra att jag kräver saker, men du bör titta tillbaka några år så kanske du inser att jag inte alls kräver dig på något. Bara att du ska vara en mamma och stötta mig i min väg som student.

... Och självklart så förväntade jag mig att du skulle stå för min mottagning och fixa i ordning för mig just den dagen, exakt som jag gjorde för dig som 11 åring. Men om du är så jävla trött på det och inte vill det så slipp då jag behöver inte din hjälp och jag behöver inte en mottagning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0