INGA FOTON JAG VET, TRÅKIGT

Men jag har faktikst glömt bort min kamera helt den senaste tiden och dessutom så har jag inte direkt haft något kul att fota. Förutom i dag då, jag var som sagt ocg klippte mig hos kära Divo. Han kommer bli en stjärna ska jag säga er så duktig och social persson det är endast sånna som passar i hud och frisör yrkerna tycker jag! Mitt hår blev som nytt känns helt ovant och jag trodde att jag aldirg skulle komma ur en sallong med störra förändring än när jag klippte min lugg i september förra året. Men Divo och hans chef fick till det jävligt bra. En riktig frisyr och inte bara lite mesigt uppklipp den här gången. Är super nöjd ska lätt dit i gen om 6 veckor eller så. Nu kan jag äntligen få till en lite poriga look om jag vill HÖHÖ. Tack sötnos!

Efter frissan så skulle jag ju dra och träna.. Men det tog tre timmar att klippa mitt hår så när jag var klar fick jag helt enkelt dra till arbetet på engång, solariumet och simhallen får vänta. Efter jobbet åkte jag in till cafe 60 och möte på mina älsklingar åt en smörgår och drack lite te det var hur mysig som helst!

I morgon blir det jobb 10 timmar, och har även bokat in jobb för helgen det fanns lite extra att göra på jobbet, nämligen ragga underskrifter till ett nytt parti som vill vara med i valet. Så vi på Teleavdelningen fick de som uppgift under dagen tor-mån jag ska dock se hur det går först men det kan väl inte vara så svårt? Desutom är det extra pengar vilket inte är fel!

Nu är jag jätte trött har varit på språng hela dagen! puss så länge och jag lovar bilder kommer någon annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0