JAG DROG UT EN TAND

Jag drog ut min visdomstand idag, fan vad jag var rädd tvingade med mig Jaime så att han kunde hålla min darriga hand. Men det gjorde han inte han bara satt där med Metro tidningen medans mitt hjärta nästan hoppa ur hoppa ur. Jag var nästa och springa ut ur rummet, börja prata om allt möjlig bara för att dra ut på tiden. Tillslut börja bedövningen hjälpa hon tog fram sin tong och fråga omd et känder något. Det gjorde det inte. Men jag sa stopp det gör ont. Haha ville ha mer bedövning bara för att säkerställa det. Hon börja pilla på tanden igen och vipps så var den ute. Det kändes inte allt jag trodde det var ett skämp vadå ute? det ryckte liksom till lite grann men inte mer än så. Mamma hade skrämt mig som fan. Tanden var by the way inte förstörd eller något jag ville bara ta bort den för att testa min styrka, haha. Nej men den var jobbig det fastnade mat i den hela tiden och visdomständer behövs helt enkelt inte.

Efter tandläkarbesöket åkte jag och Jaime hem igen, somnade i varandras armar och vaknade vid två tiden, då hade tanden änligen slutat blöda och vi fick ioss lite lunch och Ben och Jerry´s Cookie Dough. Har suttit och försökt bli klar med en uppgift hur länge som helst jag orkade inte tillslut det var verkligen bara G material som jag skrev och det är ju inte bra då jag vill få mer än de i betyg. Men men det kommer fler uppgifter.

Nu ska jag kolla lite på tv och äta lite mer Ben&Jerry´s tillsammans med min gris <3 Jag vill bara ha helg nu...

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0