KÄRA DAGBOK

Halloj! Mitt internet har krånglat i två dagar i rad så har inte kunnat skriva något i dagboken.. Men men nu är det tillbaka och dessa två dagar har rullat på som de ska. Jag har jobbat och äntligen fått tillbaka motivationen till arbetet, tittade i min kalender från förra året och fan vad jag kämpa jobbade massa extra timmar och så vidare. Och det tänker jag se till att göra nu med. I morgon har jag jobbat på mitt arbete i ett år vilket innebär att jag har ett helt års erfarenhet av telebranshen,haha. 

Idag var min lediag dag så jag och jaime har städat väldigt ordentligt i hela huset eftersom svärmor kommer hem på söndag efter en månad i Chile, och hon är verkligen pidantisk så det blev en grov städning för vår del. Sen var det bara att slänga i sig något i magen och åka och jobba. Så det var inte direkt någon lungt ledig dag, men det behöver det inte alltid vara. I morgon så är det skola igen och jag o Hedvig har inte gjort vår läxa fan då kom på det nu! Efter skolan är dte iaf ett boxningspass som gäller o sen ska jag jobba. Oh jag har verkligen inget tid för någoit annt just nu känns jätte tråkigt jag vill hinna träffa mina vänner också Nicole, Kimmsan och Sandra jag tänker på er iaf! Men snart är det lov och då har man lite mer tid över, men då ska jag se till och jobba mer också. Fast kvällarna återstår ju.  

Ja ja dagboken nu ska jag återgå till the sims där jag avsluta i går har byggt ett riktigt drömhus. Snart ska jag börja möblera men jag vill ladda ner lite prylar :p

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0