LÖRDAG

Jag och Jaime somnade så fort  när lammet tystnar började på tv igår kväll så trötta var vi! men det var väl bra det för i dag är jag pigg som tuppen, och fick nyss info om attd et är tjej kväll och melodifestivalen ikväll det blir kul. Känns hur bra som helst att lovet kom nu. Behöver verkligen jobba lite extra och sova lite längre, nu har man förhoppningsvis tid för vännerna lite mer denna vecka också. Det ända negativa jag kan hitta med den här dagen är att dte är snö, SNÖ! I går gick jag runt som en lyssande blomma och jag hade så härliga vårkänslor och så är det helt  vitt när jag vaknar?

Hur som helst mitt trådlösa internet funkar inte så jag sitter vid den stationära datorn, skit tråkigt. Nu ska jag gåoch såela lite the sims innan jag börjar fixa här hemma.


Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0