LOV

Tjejkvällen igår var jätte mysig, vi kolla på melodifestivalen och vad passade då inte bättre än att sjunga lite singstar efter? En massa prat om allt som tjejeär bra att prata om. och sp klart chips och diricka på det. Det var jätte trevligt iaf länge sen vi träffades hela "gänget" tillsammans =)

Det var helt underbart att vakna upp i dag och känna att det inte gjorde något att jag klev upp tidigt, detär ju lov jag kan sova hur mycket som helst. I dag skulle jag plugga, men jag känner att jag inte orkar det, inte just nu iaf jag har världens huvudverk ska nog bara lägga mig i sängen igen och bli lite pigg. I dag kommer Jaimes mamma hem också, hur skänt som helst jag har faktikst saknat henne och hennes mat. Undrar bara när hon kommer hinner jag vila lite ?



veckan kommer bestå av massor av jobb, men ska få in en frisörtid måste klippa topparna. Sen minst en ute kväll och nån fika med tjejerna ska också gå. Jag bjöd jaime på middag på fyllan förra veckan så det ska väl bli av det med, vi får se jag tror inte jag jobba så bra förra månaden, då måste jag se till att inte slösa bort allt.  

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0