MIN SÄNG ÄR BÄST

Min säg har aldrig varit så älskad som nu. Jag är verkligen stolt över mig själv jag har jobbat 7 dagar i rad. Haha ja det är ju normalt igentligen men jag är inte van så jag är nöjd med min insats. Har inte haft en ledig dag. Men i dag och igår har jag iaf ängnat mig till lite annat. Min och Jaimes middag blev på en Idisk retaurant i stället som låg på söder någonstans vi har ätit där förrut så jävla god mat. Jag hade först lust att ställa in middagen jag var så slut prestera inte alls bra sista timmen mina ben ville dö och min kropp strejka. Men jag piggna till på tåget på väg hem och det blev en riktigt mysig middag tillsammans med min underbara Jaime. Efter var de meningen att vi skulle hem till Isak hans mamma fyller år så vi tänkte åka dit och gratta henne. Det är altid drag där hemma.

Och det var anledningen till att jag drog hem till sängen i stället jag vil vara pigg i morgon och se till att få in galet med namnunderskrifter. I morgon är sista dagen på det här projektet och ALLA i jobbet sa att vi inte skulle jobba om vi inte får löneök just i morgon. SÅ vi lyckades får 30 kr mer i timmen,bio,pizza och mer pengar om det är så att vi får in partiet i EUvalet 2009. Höhö fett bra.

Oh så skönt nu ska jag mysa ner mig i kudden och somna till filmen på trean legally blond, en av mina favorit filmer när jag var yngre, ville aldirg bli advokat efter att jag sätt den.


MIN SYRRA PÅ 9 ÅR SKA PÅ KASTING FÖR TALANG 2009 I MORGON, ÖNSKA HENNE LYCKA TILL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0