PANNKAKOR

Hemma för en stund har varit i skolan och efter det vart det vattenjumpa! Nu är jag hemma ska laga lite middag blev jätte sugen på pankakor så nu gott folk ska jag göra svenska pannkakor för första gången (har bara gjort amerikanska tidigare). Det ska bli kul tror dock att jag kommer ge upp och kasta smeten år helv'te men vi får se . Jag har hört att det är svårt, nu vilar smeten för en stund det ska den göra innan man börjar steka, i alla resept står det att man ska ha smör till stekningen tyvärrr har jag inte de så får se hur det går med raps olja.

Jag återkommer med svar om jag hinner innan jag sticker till jobbet!


(www.pannkakor.se)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

BARA FÖR ATT MAN FÅTT BERÖM FÖR SINA NAGLAR HELA VECKAN, JA DÅ SKA EN GÅ SÖNDER OCH GISSA VAD? MITT MATERIAL ÄR SLUT, SLUT, SLUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0