PENGAR KRIS

jag fick min lönespec i dag, och jag kan säga att jag inte är glad. Jag har blandat i hop månaderna helt. Tänkte att jag skulle få februaris timmar denna månad men det är ju helt fel. Det är ju januari som kommer nu och jag var sjuk början så vilket innebär att jag bara jobba två veckor! Jag fick världens piss lön och jag som planerat en hel del denna månad gissa om jag är glad i dag. JÄVLA SKIT!!

Nu ska jag iaf åka in till stan med Nicole och sukta efter allt somjag trode jag kunde köpa den här månaden.. OHHH jag är så jävla sur, det var typ hälften vad jag trode jag skulle få fatta hur det svider. Inga träningskläder denna månad inte. och inget jävla fritidsliv. Jag dör fan vilket jävla tråkigt liv. Nu längtar jag verkligen tills jag kan börja jobba på riktigt jag är trött på studentlivet jag måste bort från det ett tag iaf......

Jag som ville börja spara också hur fan ska detta gå?

MÖÖHÖÖÖHÖÖ jag är ledsen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0