SAMBOS OCH KOMPANJONER

Igår var jag och Jaime på ett möte angående lite extra jobb, ett jobb som liknar Marykay tanken, men som inte alls bara riktar in sig på kosmetika. Utan som också säljer livsmedelsprodukter,vattenrenare och vitaminer. Jag tänker att då har man en större målgrupp att nå ut till, men samtidigt vill jag börja med Marykay med! Så om detta ska gå framåt ska det vara tillsammans med min älskling. Haha snart har vi alltså ett eget företag om vi ger oss in i detta! Man kan ju se det som en rolig grej tills man vet vad man vill få ut av det, man förlorar inget!
Efter skolan ska jag nog börja med marykay på riktigt också jag tror att det jag vara en ganska så bra inkomstkälla. Folk behöver bara våga pröva nya saker.

Nu måste jag iväg ska till riksstan med skolan, sen ska jag till skolan och betala in till studentskivan, sedan blir det jobb för min del då jag inte jobbat mer än i tisdags.......

Puss alla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0