SNÖ!?!

Vit, vit, vit det är vad som syns utanför mitt fönster och många andras också säkert. Kan inte våren bara komma nu? Jag har längtat som fan, i veckan trode jag att den var påväg men så kommer snön i stället. Jag vill ha värme sena sommar kvällar, grilla och röka vattenpipa, hoppa ner i vattnet och känna en svalkande våg komma över mig. Jag vill ta studenten och jobba som en gallning så att jag och Jaime kan åka på en riktig lyx resa. Jag vill göra förra årets semester i repris fast kanske nån vecka längre. Det kommer bli så bra.
Imorgon ska jag ringa min kära gudmor också, hon har lovat att hjälpa mig med mitt CV och förhoppningsvis så får jag mitt sommarjobb med hjälp av det. Det lät som om mitt gamla CV skulle behövas reduseras en del. Haha.

Vad ska jag göra i dag då? Jo jag vakna ju för ca en timma sen och jar hunnit städa,sminka mig och äta frukost så nu återstår bara jobbet, jag tror jag ska åka in lite tidigare i dag. Så får jag ta och träna två andra dagar i veckan. Snart är det löning också fan vad skönt det behövs jag har inte haft pengar att röra mig med på jätte länge, jag har inte ens shampo hemma det är galet! Tro inte att jag inte duschar jag lånar från Jaimes mamma:p Men s¨fort jag får pengar jag då blir det de första jag inhandlar.

Ska gå och klä på mig nu och mysa med min söta kisse misse innan jag drar till jobbet =)

Juste jag fick världens sötaste örhängen från Jaimes mamma igår, det är handgjorda i trä från Chile det är en måne och en stjärna på. värsta söta. Förslåt för att jag är såtråkig och inte framkallar massa bilder och lägger in men jag har inga:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0