STUDENT FRÅGOR

Idag när jag och Hedvig var i stan för att hon skulle köpa sina underbara skor från zara börja vi prata om student outfiten, ska den vara söt? Sexig? Både och? Ska man har ett ombyte på flaket,ett på mottagningen och en på utgången? De sistnämda ryker för min del.. Jag har fått lite små ideér först så tänkte jag fan va kul o ha en annan färg en vit, men de är ändå en tradition och vitt behöver inte alls bara vara sött och gulligt, utan till och med med blommor kan det vara riktigt hot. Jag tror dock inte jag kör på blommor eller vem vet? Just nu ser jag en vit klänning söt men ändå sexig, kort och utan band- sommrig tillsammans med en midjekort skinjacka i brun? och så ett pat jäkligt fina skor som matchar jackan.

Var inne på Nelly och kicka och hitta min klänning som jag köpte där ifrån i julas den som har leopardmönser ni vet? Ja den iaf, den finns i helvit också och det skulle kanske va något att bära upp på studenten, den kosta trots allt bara runt 400 det är ett skit bra pris för en studentklänning. Med tanke på att jag inte har så mycket pengar att lägga ut och desutom så vill jag köpa skor och kanske en skinjacka och ja då har vi ju hamnat på helt andra summor! Vill inte skicka hem något ännu jag får helt enkelt hoppas på ödet, att den finns kvar helt enkelt. Är ju inte helt kär i den men jag vet att de skulle funka.

Tänk er med en snygg midjekort skinjacka, höga skor i tuffare model det kan väl bli snyggt?


Dessa skor för endast 399 ska jag kanske skicka efter när löning kommer,  jätte fina tycker jag. Men jag gillade också ett par från Zara som var mer täckande kanske smartare nu när det fortfarande är kalt de kosta dock lite mer.

  ELLER



(alla bilder kommer ifrån nelly.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0