TISDAG

Skola, pulgg, vänner, pojkvänn, bio, jobb, stress det är några av anledningarna till den dåliga uppgraderingen både i går och idag. Igår var en lång dag i skolan med en hål timme på tre timmar imellan lektionerna då passa jag och Hedvig på att åka och simma vilket var super skönt. Efter en lång dag i skolan då vi sluta fem åkte jag till Kista mötte upp min älskling och gick på bio, något som skulle gjorts i helgen men som vi helt enkelt inte hann med. Vi såg på changeling en film som säker många av er har hört mycket om nu. En sann historia om en mammas kamp efter sin son och mot LA polis. Rekomenderar den verkligen grätt igenom en stor del av filmen på Jaimes trygga axlar. ussh va den var svår men så jävla bra!

Idag vaknade jag hur trötts om helst och åkte till skolan för att jobba lite på mitt och Heddans projekt. Börjar äntligen kännas som om vi kommit igång igen... Efter det så fick vi stässa i väg till Erikdalsbadets vattenjumpapass. Det känns i kroppen nu kan jag säga dig. Fan vad kul och ansträngande, det tråkiga var bara att det var ett så kallat lunchpass så det var bara i 35 minuter nästa gång simmar vi nog lite efter också. Efter träningen åkte jag hem och lagade middag till mig och Jaime innan jag skulle i väg till jobbet. Jag gjorde färsk pasta med fetaost och soltorkadetomater som sås sen toppa jag det med lite pärsilja och strimmlat kött som var kvar från helgen. Det blev jätte gott!

I morgon ska jag till tandläkaren igen och dra ut en visdomstand samt klaga för att det påstår att jag inte har håll när jag har det. Får de hur det går jag är pissnervös nu iaf..

tänkte visa er lite bilder från helgen men det får vänta då blogg.se inte vill sammarbeta=) PUSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0