TJA

Äntligen hemma efter en krävade skoldag med simmning på håltimmen och tjafs på rasten, ja det vart tjafs allvarlig tjejer är verkligen inte normala ibland. Går man in i något helhjärtat så ska man bannemej göra färdigt det tillsammans också. Nåja slut pratat om det dessa oansvariga tjejer var ändå inga jag tänkt ösla tid på efter studenten!

Nu sitter jag och njuter av en unbderbar tonfisksallad jag ordnade, jag borde väntat lite va inte så hungrig men det gå ner! Unga mödrar är på femman hinner aldirg se det annars, så det känns bra =) Blir bara så himla sur på dessa tjejer som ställer upp i tve och faktiskt inte vissar sig vara BRA unga mödrar, trodde att det här programet skulle visa en annan sida av alla fördommar som finns kring tjejer som får barn tidigt. Självklart det tråkiga och jobbiga i det hela också men här tycker jag alla verkar helt rubbade.. nästan alla iaf..

Nu börjar det igen. PUSS sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0