TJABA

God morgon! Idag är jag på betydligt bättre humör ska snart gå upp från sängen, slänga i en maskin tvätt och sen plugga om ja orkar.. höhö. Va inne på nån hemsida nyss dem håller på att sälja nyproduktioner i kista jag blir så avundsjuk jag önskar att jag hade en kontantinsats ja för då skulle de inte vara svårt att få den. Det är fast pris inget krångel med budgivning utan bara först till kvarn, det finns fyra st 1,5 kvar på hela 53,5 kvadratmeter det är perfekt för mig och Jaime. Jag vill ha den, jag vet att om jag var dutktig på att prata eller om jag kände någon som var det så hade det fan gott vi skulle väl kuna få handpennings lån.. FAN jag dör av svartsjuka jag vill flytta till en ny fräsh lägenhet i mittt favo område. Men hur utan pengar.BLÄÄÄÄH

börjar fundera på vad jag kan sälja, hahah jag villl!!! Men tills jag har sållt allt är den säkert slut ändå. fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0