TRÅKIGT

Ligger i min säg och tittar på Top model Kanada det är mycket drama där höhöhö me like! Det är sååå tråkigt att vara själv på helgen, helgen är till för god middag som tar tid att laga osv. Vet ni vad jag ätit Nudlar två dagar i rad och de lutar åt nudlar i dag med. Det finns dock soppa i kylen vi får see.. Jag är hungrig hela tiden vad är det för fel på mig, jag tror att det är för att jag är själv VARNING. Jag åt nyss lite filmjölk med mussli. Så måste vänta någon timme innan ja kockar upp nudlarna iaf.  

För er som tycker om självografer så kan jag rekomendera EN BLOMMA I AFRIKAS ÖKEN den är jävligt bra måste jag säga. Fast jag som skirver dåligt själv måste erkänna att jag blir störd på den person som översatt boken hon glömmer pungter och mellanslag och så stavar hon mamma och pappa utan dubbelstavning? ja ja boken är bra iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0