FREDAH JOOHOOOO!

Vilken dag! Det blev inget studiebesök på riksdagen idag som det var sagt det blev något fel med bokningen så efter en timmes väntan fick vi helt enkelt åka hem. Nu har jag vart och jobbat i några timmar kändes skönt har inte varit där på länge haha sen i tisdags så det känns okej nu. De är super kul nu när det kommit nya trevliga människor men jag känner mig som en kärring som är trött på livet. Haha för alla nya älskar verkligen arbetet! Helt sjukt jag hade glömt bort hur kul jag tyckte att de var.. Men försöker att tänka posetivt nu =)

Igår satte jag på tippar på mina naglar det blev helt okej men hade en salong gjort detta hade jag verkligen klagat, så jätte bra blev det inte haha. Jag köpte hem Depend Gele Kit i julas och man kan väl inte begära lika bra resultat med starkare tippar och riktig gele som man får på salong. Så jag är nöjd måste bara köpa hem vit nagellak för jag fila för mycket på tippen så det blev lite fel om man säger så :p



Det känns jätte bra med helg måste jag säga har lite saker att göra i helgen, viktiga saker så som leta sommararbete plugga och så vidare. Låter som en tråkig helg kanske men det är sånt som måste göras jobbet jag har nu har stängt under sommaren så det är omöjligt att strunta i jobbsökandet. Jaime jobbar desutom i helgen får se om jag lyckas få han att köpa en något vin så vi kan ha lite myssig hemma iaf.

Nu ska jag kolla på let´s dance i min mysiga säng tillsammans med nudlar och min katt.



Kommentarer
Postat av: Nicole

Jätte fin bild gumman! :)

2009-02-06 @ 22:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0