10-01-09

Sista helgen innan skolan är igång igen. Jag längtar nästan lite det var länge sen jag träffa Hedvig, Mathilda och Melanie. I dag är jag bjuden på middag hemma hos Nicole jag tror hela "gänget" ska dit, vi får se! Men ser fram emot det har inte träffat dem på länge och desumtom så är jag jätte uttråkad så det här ska bli underbart skönt att komma ut. Tråkigt att jag inte viste om det i går hade suttit fint med lite vin också en flaska eller två.

Och jag gick inte ut och jogga i dag.. jag måste ju vara ärlig. Jag orkade inte jag vakna på jätte dåligt humör jag var så grining. Men jag har inte bara legat i sägen jag rörde på mig gick till köket och diska...... Nee jag skoja jag har gjort en hel del magövningar och så ska jag ut med Jaime i morgon på morgonen. Jag har fan träningsvärk från i går.


Nu ska jag fixa klart här hemma och sen ta o fixa i ordning mig! 


PUSS PÅ RUMPAN 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0