210109

I dag har jag varit ledig från skolan, fan va det kändes skönt jag älskar onsdagar det ska bli min favorit dag! Jag och Jaime sov till kl elva sen tog vi på oss joggingskorna och gick ut på en lång promenad, vi kunde inte direkt springa för det va fan ishalt överallt. Men gud vad det var skönt. Sen kom vi hem och åt havregröt och äggmakor, det satt fint. restan av dagen ägnades inte till något nödvändigt och inget jag behöver tala om för er;) 
 
Efter en timmes extra sömn var det dags att dra till jobbet, det gick hälften så bra i dag som det gjorde igår. Men man kan inte alltid ligga på topp eller kan man?  Jag ser hur tråååkig min blogg ser ut nu utan bilder och så där anledningen till det är att jag sitter på Jaimes data och jag orkar inte sätta på min för den är så trög. Jaime vill ju inte ha massa ego bilder på sin dator så alla bilder är kvar i kameran. Men jag lovar att jag ska bli bättre på det!

Nu har jag och Sandra iaf bokat biljätterna ner till Götet, det ska bli kul och träffa mamma och syran igen, mina älsklingar. Utan min familj vad skulle jag göra? Under min och Jaimes promenad prata jag jätte mycket om minna "ygre" år då jag var så himla trotsig och mamma inte viste vad hon skulle göra. Hur orkade du ens? haha..
Älskar dig mammsen.  Yeeei jag hoppas att min kära gudmor fick mitt medelande jag behöver verkligen min brun utan sol. Jag anväder enfrån chanel som jag älskar och eftersom hon jobbar med sånt så kan jag ju få det betydligt billigare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0