AVENYN

Min och Sandras kväll på göteborgs fest sida var skit rolig. I början var vi nära på att ge upp hoppet det var inga köer på någon av de andra klubbarna förutom EN som jag inte minns namnet på, en känd DJ skulle tydligen vara där, varför är det så himla viktigt? Vi stod iaf i den kön i en timme men sedan gav vi upp kom fram en meter om inte mindre, det var inte värt ,skulle behöva stå i kön minst 2 timmar till. Så vi drog oss tillbaka såg en clubb som hete brygeriet, det lät lite lantis men vi fråga folket i kön och de sa att det var helt ok, litet dansgolv men blandad musik och blandat folk så vi tänkte kör bara. Orkade verkligen inte leta vidare. Och som folket sa, var det väldigt blandat med folk och dansgolvet var litet. Min första tanke var "fan va vi har överskattat götet". Men efter en drink så ändra vi inställning vi övertala varandra att vara posetiva och Sandra drog in mig på dansgolvet.

 

Jag hatar ju i vanliga fall att dansa men där
är var det så litet och vem fan skulle lägga märke till mig tänkte jag. Vi dansa en stund och det började faktikst bli kul. Stötte på ett engelskt band som kom fram och tyckte att vi såg lite LOST ut. Det var trevliga och inte alls stötande på något sätt. Kul att pratat med ett äventuellt känt band. Mins ej vad dem hete. Sen så trötta vi på att bara stå där beställde en corona och JAG trog in Sandra på dans golvet, jag förstod att om jag bara stod där, så tittade ju folk faktikst mer geomed att det var så litet. PLUS att killarna då såg åt vårt håll så det var bättre att hålla sig på golvet. Det var lite jobbigt faktikst att vara utan Jaime men jag och Sandra hade jätte kul. Jag har nu lovat mig själv att dansa erslet av Jaime nästa gång vi går ut. Det ända dåliga med dasgolvet där var att det fanns glasbitar överallt så mina skor fick glas i yttesulan, bläääh. Musiken var grym det var liskom "du är så vacker utan spakel" till rock och RnB. JÄTTE BRA =)
 

Ska försöka lägga in bilder sen tog några fula med mobilen, HAHA. och några innan vi drog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0