BÖRJAR BLI SJUK

Jaa som rupriken lyder så mår jag inte jätte bra idag. Igår kväll innan jag sluta jobbet börja jag känna av en svag halsbränna, den höll i sig hela kvällen och nu är halsen svulen =( öronen värker och jag känner mig helt seg. Tur att jag går så korta dagar i skolan iallafal. Just nu sitter jag bara inne på webben och tittar på lite roligheter så som nya skor smink och krämer för fejan, och så lyssnar jag på elvis känner att jag ville ha lite morfarnärvaro hos mig idag. Han älskade elvis. Jag kan inte klandra han några låtar är ju riktigt bra. Skulle träna i dag men jag glömde träningsskorna hemma så då tar jag det som en bortförklaring och går och tränar i helgen med Jaime istället. Nu vill jag bara sega farmför tvn och datan och kanske sova en stund. Sen måste jag tyvärr åka och jobba igen.

Mysig med snö tycker jag iaf, tröts att jag äslkar våren och sommaren så är det mysig när man vaknar upp av att det är helt vitt ute. I LOVE. Nää nu ska jag leta lite hudvårdsprodukter som jag ska beställa av min gudmor och söka lite jobb medans jag har tid.



PUSS PÅ RUPMAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0