DAGBOK FRÅN EN MOTORCYKEL

Det gick nyss en jätte bra film på tv2. Jag lovar att om jag kunde skulle jag skicka ett sms till hela sverige om att slå på just den filmen. Den var inte lite bra den var bäst. Så inlevelsefull och fashinerande. Man blev sugen på att göra exakt en sådan resa som dessa två killar gjorde. Tänk er själva att sätta er på en motorcykel med de allra viktigaste i resväskan, bensinpengar och lite över det och bara resa runt hela Syd amerika, uppleva saker man aldrig tidigare fått chansen att se eller möta förrut. Vilken fantastisk människa man skulle förvandlas till efter och hur tacksam skulle man då inte vara för allt som man faktiskt har.



Det var exakt det här jag och Nicole prata om när vi var och fika här om dagen, hur häftigt skulle det inte vara att bara dra i väg med en resväska på ryggen lite pengar i fikan som en start och bara se vart vägen leder en någonstans. Ballt säger jag bara. Nu ska jag tvinga min älskling att ta tjänsteledigt och packa den nya väskan. Haha jag bara skoja men det är värt att fundera på. Det skulle vara ballt. Jag somär helt besatt av sydamerika eller rättaresagt av Chile skulle verkligen inte tacka nej till exakt samma resa som Ernesto och Alfredo gjorde.

Läs mer om filmen här ni måste se den. haha jag blir typ bvesatt när jag ser bra filmer märker jag.

Jaime sa nyss att han hade det på spanska nu måste jag ta ett alvarligt snack med min spanska lärare så att han lär mig spanska lite snabbare och så ska jag tvinga han att visa den filmen. Mycket bättre än den förra.


Kommentarer
Postat av: Bea

sv: Hehe okej , nja tyvärr har inga tips vet faktiskt inte själv vad jag skall hitta på hehe :)

kram

2009-01-09 @ 02:13:37
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0