.....

Yeeeeiii Ingen feber längre så med andra ord kan jag gå ut i morgon. Hoppas att Hedvig lyfter på luren snart bara har försökt att ringa hela dagen. Vi måste ju besämma ställe osv. Men men hon ringer säkert. Är fortfarande seg men jag tror jag kommer på fötter helt tills i morgon. Känns jätte skönt trodde de skulle hålla i sig längre. *=)

Rösten är fortfarnde borta och då går det ju inte att sitta och ringa på jobbet. Tråkigt då jag verkligen behöver jobba. Det är nu man måste börja spara inför sommaren också. Kanske blir Spanien i år vi får se Jaimes familj brukar hyra ett hus där så då blir det billigt och bra, tre veckors semester i värmen, vi planerar ju att köpa lägenhet och då har man inte råd för någon dyrare semester. Men husvagn med mamma och Spanien det skulle inte sitta fel.

Nu har jag och Jaime städat en del och behandlat vår malm serie i sovrummet det är ju jätte viktigt att behanlda allt trä så att det håller sig fint längre. Jaime har även satt upp  "handtag" på byråerna så att dem ser lite anorlunda ut. Vi köpte de för jätte länge sen men det har liksom inte blivit av. Men nu är det gjort och det ser riktigt fint ut! Kan visa bilder på det sen. Det är kul och förnya gammla möbler jag mennar man kan alltid ta bort det igen och det blir inte märken, eftersom att man skruvar på insidan.

Nu ska jag gosa ner mig i sängen och kolla när älskling spelar fifa06..jätte kul ja vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0