...

Första skoldagen var inte så himla jobbig endå, kom en timme försent men det gjorde inget fick närvaro iaf det var bra! Har bara haft organisation och ledarskap och språk idag samt tre timmars håltimme då jag och Hedvig var i farsta C och åt lunch och titta lite i butiker, men jag är inte på så stort shoping humör så jag hittar inget just nu. Behöver bara svarta stövlar och lite vanliga linnen så det är inget jag tittar efter så där :p Det var iaf kul och träffa alla igen en liten stund i alla fall. Efter skolan åkte jag hem och åt en god soppa =) Sen så har jag bara hjälp jaime med samhälles uppgifterna hela kvällen. Snart så börjar den nya serien på Tv3 får se om den är något att följa, just nu är jag inte posetiv till den. Jaime tog tvn sådet blev inget tv tittande för mig.................... SUCK

Funderar över om det finns något man kan träna i morgon efter skolan jag slutar tolv och börjar jobba fem så jag har tid om man säger så. MEN vi får se.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Bra då har vi bestämt det!

2009-01-12 @ 21:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0