GOD NATT

I dag har jag spenderat hela dagen hemma hos mina underbara kusiner.  Isabella och Daniella dem bara växer och växer det är så kul med små barn dem säger så knasiga saker ibland! oh det gör ont i hjärtat när jag tänker på att jag faktiskt inte är hos dem två sötnosarna särskilt ofta, men det får bli ändring på det. Självklart var det trevligt att träffa resten av kusinerna Luca och Michael också men dem är liksom så stora nu:P Maria hon hade iaf tänkt på mig i dag då hon börja med maten det blev nämligen pasta shout (stavas det så?) jag som älskar pasta shout. Det var verkligen jätte gott. Efter maten titta vi på en film eller mer en dokumentär som heter the secret, den var verkligen tänkfull och det är viktigt att man tar tills sig det på riktigt om man ska gå efter vad the secret säger. Jag fick en massa tips om hur man bör tänka på. Jag ska lätt köpa boken för jag förstod mig inte på hela filmen det var lite rörigt i omgivningen. Hur som helst efter en massa bus med mina små prinsessor så var jag ju tvungen att åka hem. Skolan börjar i morgon och alla kort och så var hemma så jag hade inget val.

Isabella 5 år  när jag sa hej då: Carro VI kommer sakna dig, kom snart igen.

Då blev jag tårögd sötaste tjejen i världen. Oh det känns inte bara ingen av mina tre prinsessor bor jag med längre syster är i Göteborg, Isabella och Daniella i bålsta. (jag bodde med dem när mamma flytta). Det känns dött, man hinner inte ses varje dag eller prata hela tiden längre det suger.

Nu har ja.g iaf tagit ett bad tillsammans med underbara Jaime, pratade om hur dagen varit osv  och om vår eventuella spanien resa. Nu ska jag bädda ner mig och försöka sova skola i morgon. Typiskt att Jaime är ledig och måste spela fifa just när jag måste få min skönhetssömn...

------------------------------------------------------------------------------

 

Författare: Byrne Rhonda

Jag rekomenderar alla att läsa denna bok eller att se filmen jag ska läsa boken också, som en handledare in i det vuxna livet?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0