GODFÖRMIDDAG

Jag låg i sängen länge i morse efter att väckar kl ringt. Bestämde mig i går kväll för att gå upp lite tidigare fixa tvätten som var kvar i skåpet och sedan ta fram träningsykeln och motionera lite. Det gick väl så där jag och träningscyeln är inte bästa vänner ännu, jag tycker att det är mycket jobbigare att cykla än att jogga. Kanske ska försöka byta till ett joggingsband istället? Hur som helst så gav jag upp rätt snabbt och gjorde lite övningar på golvet i stället, de gick bra det med. Sen skulle jag äta frukost men kl var närmare ett så jag gjorde en liten lax sallad istället, så det fick bli min brunsh men färsk pressad apelsinjuice.

Vad händer i dag då? Jag hade gärna velat dra och sola men det kanske bör vänta tills jag är fullt frisk. Mot kvällen blir det iaf bli tillsammans med Jaime. Vilken film vet jag inte ännu, några förslag?

 
DETTA ÄR MIN OVÄNN JUST NU, VI TRIVS INTE IHOP.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0