GÖTEBORG



Oh vilken jävla resa, haha det var sjukt 7 timmar i en äcklig buss. och den var verkligen inte fräch. När vi stanna i Örebro så svimma en tjej, och ambulans var på väg, sen vaknade hon och börja spy som en gris.. Hon sa att hon mådde bra och ville fortsätta resan och det tyckte föraren var okej. Men det var bara det att alla på bussen backade från henne så till slut satt alla längst fram och man kunde inte gå på toa för den var ju ner spydd. orka bli sjuk nu liksom.. Så bussföraren hon fick stanna och låta oss kissa, vissligen skulle hon stanna men hon var tvungen och stanna längre än väntat och det fanns ingen toalett så jag och Sandra sprang bakom en skola och Kissa,DET kom folk fan va jag skämde ett jävla snorunge gäng stod framför oss och garva. Sandra fick inte upp taitsen och de ville fota hennes rumpa jag dooog av garv! Trots att det var en lååång resa så var det fan skit kul. Inte nog med det så satt en konstig tjej framför oss och prata men ett antal killar hon kunde inte vara tyst!

Men nu är vi framma har ätit och duschat, så nu ska vinet öppnas och let´s dance är på tv=) Sen är dte utgång!

Bilder läggs väl upp i morgon antar jag!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0