GÖTET

Halloj! Gårdagen var skit rolig och spenderades hemma tillsammans med Familj + gudmor och Patrik och självklart Sandra. Vi åt gott, potatisgratäng,lövbiff och massor av annat. Sedan ängnades kvällen åt öl, med andra ord och sist sing star. Fan vi sjöng hela natten. Sandra kunde inte släppa miken hon var duktig hon. JAG deremot jag sööög som vanligt fick jag inte in en ända ton, nästan. Det var några låtar som jag var duktig på men det var inte många ska jag säga dig. Patrik och jag låg väl på samma nivå, Idol nästa? Det var iaf hur trevligt som helst.

I dag skulle vi igentligen iväg till Sandras morbror innan vi åker hem. Men vi vaknade för sent. Så nu sitter jag här hemma med färg i håret och ska väl ta en dusch kl halv 6 gåt vårat tåg, Ja vi vill inte åka buss igen!

   
Nu måste jag skynda att tvätta av färgen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0