INFLUENSA

Feber i två och en halv dag.... Det lutar åt att jag fått den hämska influensan som drabbar en hel del under vinerhalvåret. Fan vad tråkigt jag ska ändå kriga min frisk tills på torsdag, jag ska jag ska jag ska. Jag hoppas verkligen jag blir frisk nu har jag legat med svettningar och feber två nätter de borde ju försvinna. Jag som ville jobba i morgon, Ohhh jag kommer va såå fattig i februari.

Nu ska jag försöka dra mig upp ur sägen och få i min något i magen, Jaime är så söt han tar verkligen hand om mig. Haha viste ni att potatis kan dra ner febern? Jag viste inte de tills Jaime kom med skivade potatisar och la på min panna, dem gick typ att äta efter en halv timme så varm va jag. Haha jag är sååå snygg just nu!

Ja ja jag ska kriga mot kroppen nu.. Chao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0