JAG LOVAR OCH SVÄR

Fan nu har jag varoit riktigt onyttig ätit pringles och druckit cola. Jag funderade starkt på att ta en promenad och jag lyckades nästan dra med mig grabbarna (Isak och Jaime) men de sluta med att jag sitter här vid min älskade dator och killarna spelar PS3. KUL.
Jag blir alltså tvungen att vakna lika tidigt som Jaime ta mig ut i ovädret och jogga ensam i morgon, och ja jag ska göra det denna gång. Kanske lite senare än Jaime?
Hur som helt fick jag ett jätte sug efter att gå ut, jag ångrar jätte mycket att jag inte gick ut med tjejerna igår. Men jag mår ju 50% bättre i dag än vad jag gjorde då. Så i morgon så hoppas jag på en hundra procent hajpad Carro för jag vill ut. Såg att Hedvig var uttråkad hon med så skicka iväg ett sms fort som fan. Hoppas hon vaknar glad i morgon och inte är trött efter jobbet. Såg även att underbara Nicole är själv hemma så kanske kanske kan dra dit istället? Vi får se vad som händer, något jag vet är att jag inte tänker vara hemma imorgon. Jaime har inte sagt något bara peppat mig att gå ut han har nog sina planer han... och är alla mina vänner sega i morgon så lovar jag att jag ska med honom. Mohaha.

Såg ni på Lets Dance det var ju jätte bra, Jag tor på Magdalena Graaf  och Daniel. Bara för att hon är så vacker och för att hon var duktig i kväll.  Det var faktiskt ett jätte underhållande program jag skratta som fan när jag såg hon reporten dra upp klänningen och när stakars Kitty dansa. Blondinbella var ju duktig tycker jag hon såg inte alls ut som bambi på hall is, som de uttrycker sig. Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0