JAG VILL INTE

Nu är jag på jobbet efter nästan en månads ledighet. Det känns skönt att få träffa alla igen speciellt Camilla och Jossan! Men jobbigt att börja ringa på något nytt, jag vet inte vad det är med mig men jag gillar inte barn organisationerna, man ska liksom låta lite nerstämd men ändå posetiv i dem samtalen och jag blir bara posetiv och får det inte alls att låta sorligt.. Missförstå mig inte det är hämskt! Läste nyss att flickorna i Kenya blir könsstympade med ett och samma rak blad på ca 50 personer. Det är sjuk tänker de inte på hur flickorna kommer att må i framtiden? Saken är den jag tycker det är fuktansvärt allt de som jag ska prata om i mina samtal men jag kan inte få sympati (heter det så), medkänsla. Så därför är jag mycket bättre på att prata om posetiva saker, kommer ihåg när jag ringde på drogfritt.nu det handlade liksom om något trgiskt som händer i vårt samhälle som jag var med och förändra. På någotsätt kändes det som mer min grejj, eller de kristna organisationerna jag älskar dem, de är så enkelt och jag är på något sätt avslappnad?

Hur som helst börjar jag kl 17....... Tänkte börja nu kl 16 menjag vet inte jag orkar inte eller gör jag? Har varit och simmat med Hedvig i dag vi simma flera sträkor i 30 minuter sen larva vi oss mest bubblade och tog hand om kroppen i bastun. Så tröttheten börjar komma nu kanske bäst att sätta igång så att jag inte blir grining också.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0