LALALALALA

Tiden den går så himla fort, jag har inte ens tänkt på att gå in här och blogga lite. Jag tycker det är så kul och skriva av mig och när det händer något kul tänker jag "Oh det måste jag skriva på bloggen sen". Men jag kommer inte i håg alla små roligheter som  dycker upp i min vardag hela tiden.Eller iaf ofta. Jag har ju för det mesta ägnat mina timmar åt att plugga och va i skolan samt jobba. Men utöver det så har jag ju varit med min älskling och mina älskade vänner. I går åkte jag hem till Sandra. Vi drack te och pratade en massa skit ute på ballkongen, ja de var svin kallt! Hon är galen den bruden, and I love it! Vi bestämde att hon också skulle med till Göteborg så på fredag tar vi en buss som tar 7 timmar ner till min kära mamma. Fredagen ängnas nog inte hemma utan ute på  krogen det är ju löning. Det kommer bli kul har inte varit ute på  länge. Men vi får se hur det blir med det, plånboken får avgöra. Kul kommer det bli iaf. Jag och Sandra har på något konstigt sätt alltid svårt att hålla kontakten under långa perioder, vi har känt varandra sedan barnsben, hur gamla var vi 5år? Hur som helst på något sätt så har vi våra peroder då vi är med varandra hur mycket som helt och helt plötsligt ses vi inte. Men vi pratar mer än gärna. Jag älskar den bruden det känns verkligen som om vi fortfarande är som när vi var små. Vi har inte växt i från varandra som man lätt kan göra med gamla vänner. Tyvärr har jag märkt att det även går i relationer där man lärt känna varan lite senare i livet. Jag längtar iaf som fan.

Jag jobba idag. Grina när jag gick ut från dörren, jag ordagrant tjöt. För jag är så trött på att jobba under veckorna skulle vara skönt att ha något helg jobb istället något jobb där man kunde jobba lite då och då på vardagarna bara och inte hela tiden. Men när jag väl var på jobbet så gick det super bra. Jag vet inte men jag tror jag berätta om killen som var bättre än mig, jag blev ju så förbannad sist så jag bestämde mig för att vinna över honom i dag och då skulle jag som bonus få en biobiljätt. JAG VANN.....NEJ jag hamna lika som honom. Fick in 12 faderbarn det är grymt. Fick enbiobiljett iaf så nu ligger det två biosar här och väntar. Jaime och jag tar det nästa vecka <3.



PUSSOCHKRAM NU KOMMERÄLSKLING UT FRÅN DUSCHEN MMmmmmmmmmmmmmmmmmmMM


Kommentarer
Postat av: Sandra

Wiiie.. vi kommer ha galet roligt gumman :)

2009-01-21 @ 22:35:09
URL: http://alexalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0