RUBRIK:

Nu är jag hemkommen från arbetet och jag känner mig faktiskt lite bättre. Ena näsan är lite täpt bara haha men jag mååår bra. Fick 10 fadderbarn till Vietnam idag där flera ungdommar och barn faller ofer för trafiking varje dag i Vietnamn. Det är helt sjuk. Men jag är glad att jag kan övertala och förmedla sån information vidare här i Sverige tyvärr är det många som blundar förverkligehen. En kvinna jag prata med idag sa att hon var medveten men inte ville höra för det skadade henne så. Men det skadar så många mer än bara du som får höra på det. Om man gör något åt saken kan man hjälpa till lite iaf! Jag ska garanterat bli fadder en dag men fört ska jag bli klar med skolan och hitta ett lite mer stabilt arbete.



Oh jag blir verkligen inritera på min tandläkare jag sa tydligt till henne att det känns som om jag har hål i ena tanden och hon sa att det inte stämde, jag hade inga hål påstod hon. Men alvarlig det ilar som fan hela dagen har jag stört mig på det. Så jag tog en spegel och titade i munen och mycket riktigt är det en svart prick på den tanden och på ett par stycken till! Jag fattar inte orka vara så jävla egotrippad och säga att jag inte har hål när jag själv känner det. Även om den är små som fan så ska dem väl lagas. Det är mitt sista år och jag vägar gå till tandis om ett år. Nu är et dags och sköta tänderna och se till att man inte behöver gå mer än varanat år på undersökningar och inget mer. Tur är det iaf att jag har tid där i gen nästa onsdag då jag ska dra ut en visdomstand som är jobbig. Då ska jag ta upp det här med henne.

I morgon är det iaf helg oh det ska bli riktigt skön trots att veckan inte varit så lång. I morgon blir det nog let´s dance och lite myss hemma. På lördag så ska Jaime åka gocart med hans systers man, och efter så tror jag att vi alla ska ut och äta lite tappas samt dricka en massa. Det längtar jag efter!


Tillsvidare ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0