SÅDÄR VAR ORDET.

Man kan ju säga att de går sådär med mitt såkallade nya liv, jag som skulle ut och jogga och äta nyttigt, och de ska jag också men nu blev jag sjuk o allt då har man inte ork för nyttigheter.. Nej man orkar inte gå ut och springa på kvällen då och desutom säger halsen emot. Men så fort jag kommer på fötter igen ska det bli andra bullar. Det här är något jag vill och inte ett måste så vilja finns ju här! Det var föresten jätte trevlig att få snacka lite skit med pappsen det var såå länge sen, och desutom så kronglar hotmail han får inte mina mail men jag får hans, så då pröva jag att skriva från en annan och då funka det. Kännd bra de då kan man ha lite kontakt iaf. För det är inte säkert att man har tid samtidigt alltid.

Nu ska jag fortsätta titta på filmen på kanal 3. Jaime är o spelar fotboll han är duktig han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0