SISTA TERMINEN CARRO, KÄMPA

Fan va det var svårt att vakna i dag.. Jag har inte gått upp så här tidigt på evigheter. Jag snoozade inte men jag va nära. Nu är jag iaf upp sitter och äter frukost, gröt och grönt te. Mmm min gröt blev verkligen god i dag jag skärde ner bannan, russin och mandlar och sedan lite honung runt om kring det blev sött och gott, Hur brukar nu ha eran gröt?

Skolan har varit slarvig och glömt bort att ändrat mitt schema, jag ersatte lite tråkiga kurser med nya samtidigt som jag såg till att inte gå några onödiga dagar, så som att börja halv fyra på eftermiddagen. Så just nu står det att jag ska börja halv fyra. Men jag är nästan säker på att det var vid halv 10 min första lektion i organisation och ledarskap börjar. Det återstå och se om jag börjar min sista temin med en timmes försening eller inte. För jag är nästan säker på att det var någon gång på morgonen. Jag har även tre timmars hål timma i dag och då tänkte jag skriva lite på mitt CV och även printa ut det, nu är det dags och söka lite nya jobb.

Oj nu måste jag skynda puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0