SÖNDAG

Heej gråa söndag..... I går spendera jag hela kvällen hemma hos Nicole vi hade jätte trevligt pratade om sånt som bara tjejer tycker är kul och om gamla minnen samtidigt som vi åt vår underbara middag det var lax och bulgursallad, och vin till det! Efter en massa prat kom Nicoles mamma hem så vi tog fram vindruvorna och satte oss och kolla på Mamma mia, det var tredje gången för mig men det gjorde inget den är så jävla bra man blir glaaad av den filmen. Sen så drömde vi oss bort vid datan blad paradisen, Mexico, Spanien och Turkiet fan va jag längtar vill verkligen dra i väg nu! Nicole kom också med ett förslag tänk att åka i väg till typ Turkland ha ett eget hus med pol och strand nära, med alla sina vänner eller aa dem som vill följa med och bara festa o ha kul. Det skulle va sååå mycket roligare....drömmar.
Det var iaf en jätte mysig kväll som vi måste göra om och då får man hoppas på att alla de andra har tid.

Nu måste jag nästan skynda mig ska åka hem till mina kusiner i bålsta i dag, har inte varit där på hundramiljoner år känns det som!

Kommentarer
Postat av: caroline

http://mittlivsabina74.blogspot.com/

2009-01-11 @ 20:15:08
URL: http://cdailylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0