SÖNDAG

Igår vakna jag och Jaime kl nio och drog iväg ganska såt idigt till sinsen köpcentrum, vi hade aldrig varit där tidigare. Det var otroligt stort faktikst men jobbigt och hitta som en laburint liksom. Nicole berätta om ett ställe som gjorde naglar där, och jag måste säga att jag är lika sånd jag med! Hur kul är det inte att åka och göra sånt tillsammans man kan sitta fem i rad och bara snacka en massa skit. Undra om de bjuder på vin? haha. Hur som helst så var vi där ett bra tag vi åt lunch och titta lite i butiker, jag hitta ett par miss sixty jeans, i stuprörs model som var på rean som jag fick i julklapp av amore. Och även ett annat par miss sixty som var utsvängda, men jag lämna tillbaka dem jag ångra mig lite nu:P Efter stinsen så åkte vi till Kista lämna tillbaka jeansen som dem vägra ta emot i stinsens MQ, om man ville ha pengarna kontant. Det är alltid kunden som betämmer hur man vill ta emot pengarna man betalat med och ingen annans. Men men det gick bra i Kista iaf. Sen köpte vi även några spel jaime köpte fifa 06 till XBOX och jag fick the sims 2 deluxe till datan, jag fick ju tidigare till xbox men det är skit konstigt tycker jag. Så nu är jag nöjd. Vi spelade hela natten haha vist är vi gulliga, på varsin sida av rummet han vid XBOX och jag vid datan!

Jag fick även veta en ganska så rolig överraskning i går, det kan vara bra och mindre bra. Jag vet inte hur jag ska reagera igentligen eller hur jag känner vid just det här i dags läget. Men jag ska betätta mer om det senare.

I dag ska jag nog inte göra något särskilt jag ska let alite fusk till the sims sen så ska jag spela det, och sen kanske jag ser till och gå ut lite? Vi får se vad dagen leder mig. Förrut hade jag alltid söndagarna som min skönhetsdag kanske ska jag se till och ha det i dag med, fixa naglara de börjar bli slitna, färga håret kan jag ju göra, använda min epilator och bli hår fri? Vi får se hur länge jag spelar, haha. Skönt nästa vecka så börjar jag jobba kommer ju ty inte ha några pengar i februari annars!

PUSS PÅ ER <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0