TJA!

Igår var jag som sagt och simma äntligen kunde jag köpa träningskortet. Fan vad jag har längtat efter att få börja röra på mig igen. Det vara länge sen jag hade träningskort sist var på friskis och svettis, det tråkiga med dem är att det inte är så mycket variation jag tycker alla pass är lika varandra på friskis. Det ända som var riktigt kul var kibox, heter det så? Hur som helst nu köpte jag allkortet på alla Stockholms simhallar, då får jag alltså simma hur mycket jag vill, gruppträna och vara på gymmet. Nästa vecka ska jag pröva vattengympa har aldrig kört det faktiskt. Pilates och Yoga är jag också nyfiken på. Igår simma jag bara men det var skönt det med hann bara i 40 minuter skulle jobba sen, frågan är om jag hade orkat mer. Haha.

 Jag har iaf bestämt mig för att minst träna två gr i veckan det är inte så svårt att hålla. Vi får se om det blir mer jag är inte ett träningsfreek så vill inte träffa ut mig i början. Jaime blev också hajpad på att köpa kortet och Nicole också hoppas dem gör det då får jag lite sällskap här i Husby badet.


MIN INGIFTA SLÄKT OCH JAG !

Jag vaknade jätte tidigt i dag och vimsa runt i Rinkeby på jakt efter folktandvården. Jaime följde med snäll som han är. Jag hade inga håll. Gissa om jag vart glad jag trodde att jag minst skulle ha fyra st. Eftersom det är mitt sista år valde jag att boka tid till att ta bort min visdomstand som håller på att växa. Den växer lite i kinden och jag orkar inte ha problem med dem sen. Vi får bara hoppas på att dem andra växer rätt sen. Lite tandsten hade jag dok men det ska bort det med. Sedan är det bara att behandla tänderna som prinsessor så att man slipper de dyra tandräkningarna. Jaimes mamma har ju rest bort så det finns typ inget i kylen så innan vi åkte hem från byn igen så köpte vi hem massa gott till frukosten. Det blev ägg makor och kalkon och gröt. Nu har jag städat nästan hela huset dammat, tvättat och skurat. Det känns skönt. Börjar bli hungrig ska se till att äta något innan jag åker och jobbar. Det finns linssoppa hemma. Funderar på det eller om jag ska göra en egen av buljong och grönsaker det är jag sugen på men vi får se.


FAN VA JAG BABBLAR. VI SES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0