WHYRED


Hemma igen från en mysig dag i Barkarby med min älskling. Vi tog en lång promenad dit, det kanske inte var det bästa men det var skönt att få röra på sig lite. Jaime hittade ett par fotbollskor och fick ett till par på köpet som vi tänker sälja på tradera ;) Jag ville ha ett par svarta stövlar men hittade inga.. Jaime däremot hitta en jätte fin vår jacka och en bag från Whyred. Han som verkligen inte har några jackor, haha ibland kan man tro att han är tjejen i vårat förhållande. Jackan var skit snygg verkligen. Kan visa någon bild senare kanske. Whyred har jätte fina kläder tycker jag, men i dag var det inte jag som hade tur hitta bara en kofta men det var inget som jag tyckte var nödvändigt att ta med sig hem.
Jag och Jaime har varit tillsammans i ett och ett halft år i går, så vi skylde på det när vi gick och åt middag på mangal kolgrill. I morgon ska vi på bio har jag bestämt jag vill hitta på något det är viktigt att man gör saker tillsammans när man är i ett förhållande och inte bara sitter hemma och glor in i en tv ruta. Vi bor tillsammans och det är lätt att saker blir tagna för givet då, eller att allt bara förvandlas till en vardag. Så ser det inte ut i dag inget är en vardag allt förnyas och är spänande hela tiden och så vill jag att det ska förbli. Jag är lyckligt lottad måste jag säga.

  HAHA I LOVE YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0